Čerstvě namleto > Hot news (archiv) > Společnost Kantar Media bude nadále zajišťovat měření sledovanosti televizního vysílání v Rumunsku, a to do roku 2019

Společnost Kantar Media bude nadále zajišťovat měření sledovanosti televizního vysílání v Rumunsku, a to do roku 2019

ARMA, rumunská organizace typu JIC pro měření sledovanosti televizního vysílání, oznámila, že společnost Kantar Media získala další kontrakt na měření sledovanosti televizí v Rumunsku.

Poskytování této služby na daném trhu po dobu dalších čtyř let tak bylo společnosti Kantar Media prodlouženo až do konce roku 2019 na základě jejího vítězství v kompetitivním tendru. Společnost Kantar Media zde měření sledovanosti televizí realizuje od ledna 2012.

Oznámení vydané minulý týden agenturou COMPAR jménem rumunské asociace pro měření sledovanosti televizního vysílání ARMA poukazuje na fakt, že je to poprvé, kdy bylo peoplemetrové měření sledovanosti televizního vysílání uděleno úřadujícímu poskytovateli.

Lucia Antal, ředitelka asociace ARMA říká: „S výběrovým řízením jsme na základě dohodnutého tendrového procesu začali v roce 2014. Společnost Kantar Media se zúčastnila a předložila návrh robustního, pro budoucí vývoj způsobilého samplingu a řízení panelu, na základě čehož je asociaci ARMA potěšením společnost opětovně zvolit na další čtyři roky. Těšíme se na pokračování našeho partnerství, umožňujícího měření stále přesnějších dat o sledovanosti televize.”

„Máme radost, že budeme v partnerství s asociací ARMA pokračovat a je nám ctí, že nám televizní průmysl v Rumunsku opět svěří tento významný kontrakt.“ říká Richard Asquith, globální CEO agentury Kantar Media Audiences. „Tím, jak zrychlujeme vývoj a nasazení technologií k měření sledování televizí napříč všemi platformami a zařízeními, jsme připraveni dostát výzvám rozvíjejícího se televizního ekosystému Rumunska a zároveň měření sledovanosti udržet na nejvyšší mezinárodní úrovni.“

O Kantar Media
Společnost Kantar Media dodává klíčové informace, která našim klientům pomáhají činit lepší rozhodnutí týkající se marketingové komunikace. Umožňujeme vůdčím světovým značkám, nakladatelstvím, agenturám a průmyslovým korporacím zorientovat se a uspět v rychle se vyvíjející oblasti médií. Naše služby a data zahrnují analýzu placených mediálních příležitostí, poradenství týkající se renomé značky, korporátního managementu a spotřebitelské angažovanosti prostřednictvím vlastněných médií a hodnocení reakcí spotřebitelů v bezplatných médiích. Jakožto globální centrum expertízy týkající se mediálních a marketingových informací, poskytuje Kantar Media svým klientům široké spektrum poznatků a zjištění, a to od průzkumu sledovanosti, konkurenčního zpravodajství, klíčového spotřebitelského chování a digitálních insightů, přes účinnost marketingu a reklamy, až po monitoring sociálních médií. Naši experti v současné době spolupracují s 22 000 společnostmi sledujícími více než 4 miliony značek v 50 zemích světa.

Press Contacts:
Teresa Horscroft / Kate Alexander, presscontact@kantarmedia.com, +44 (0)1420 564346, +44 (0)7990 520390 / +44 (0)7788 584413

Soubory ke stažení