Ipsos zrealizoval 894.400 rozhovorů v roce 2015
![](/assets/image-cache/media/old/Hot-news/Ipsos%20logo%20trans.7e45de1d.jpg)
Z toho cca 45 % tvořilo on-line dotazování, s využitím tabletů proběhlo 27% rozhovorů a 22% telefonicky. Zbytek tvoří dotazování s využitím notebooků. Z kvalitativních metod Ipsos realizoval v r. 2015 celkem 826 in-depth rozhovorů, 374 skupinových diskusí. Samostatnou kapitolu tvoří realizace mystery shoppingu, v r. 2015 to bylo celkem 52.000 mystery hodnocení.
Co se týče obratu – Ipsos dosáhl stejného obratu jako v předcházejícím roce – 344 mil. Kč a tím potvrdil pozici jedničky na trhu.
Radek Jalůvka, CEO Ipsos Central Europe, k tomu dodává: „Nejde jenom o čísla, ale o mnoho rozvojových a strategických kroků Ipsosu na českém trhu, které vycházejí z nejmodernějších technologických trendů na poli výzkumů. Nyní z Prahy řídíme i komplet aktivity Ipsosu na Slovensku a v Maďarsku. V květnu přijdeme ještě s jednou klíčovou novinkou.“
Ipsos nyní na jaře realizuje tradiční již 18. sérii Ipsos klientských setkání. Vedle již proběhlého Ipsos Open Day se uskuteční i specializované semináře o retailu a o digitální komunikaci, jejich program naleznete zde.
Kontakt: Tomáš Macků, Research & Communication Director, Ipsos, Mobile: +420 774 646 799
e-mail: tomas.macku@ipsos.com.