Čerstvě namleto > Hot news (archiv) > IPSOS semináře Senzorický Censydiam a Ipsos Mobile skončily…

IPSOS semináře Senzorický Censydiam a Ipsos Mobile skončily…

Za velkého zájmu marketérů a výzkumníků z nejrůznějších firem a institucí proběhla již 13. série klientských setkání agentury IPSOS - tedy série seminářů související s marketingovým výzkumem.

V rámci semináře „Senzorický Censydiam“ využili účastníci  všech pět základních smyslů, nejenom sluch a zrak, ale také hmat, chuť a čich.  Netradičně, tajemně a originálně bylo představeno osm základních motivací, které řídí životní i nákupní rozhodování zákazníků. Kromě specialistů z lokálního Ipsosu vystoupil i Steven Naert, Consumer Insights Director, Ipsos Marketing ze Censydiam Institutu z Belgie.

Druhý seminář se týkal využití nových mobilních technologií ve výzkumu „Ipsos mobile – marketingový výzkum s chytrými telefony“. V rámci programu mj. vystoupil  Stuart Ryder, Senior Vice President, Ipsos Global Operations z USA s konkrétními case studiemi z celého světa.

V případě zájmu o bližší informace ze seminářů nás kontaktujte, napište nám, prosím, i  pokud byste chtěli být pozváni na další IPSOS semináře, které se budou konat na jaře 2014. 

Kontakt: Tomáš Macků, Research & Communication Director CR,SR, Ipsos Company, mobile: +420 774 646 799, e-mail: tomas.macku@ipsos.com

Všech 5 smyslů v akci alias Senzorický Censydiam

Chytré telefony v akci alias Ipsos Mobil

Stuart Ryder, Senior Vice President, Ipsos Global Operations z USA vystoupil s konkrétními case studiemi