IPSOS semináře Senzorický Censydiam a Ipsos Mobile skončily…
![](/assets/image-cache/media/old/Hot-news/stuart3.7e45de1d.jpg)
V rámci semináře „Senzorický Censydiam“ využili účastníci všech pět základních smyslů, nejenom sluch a zrak, ale také hmat, chuť a čich. Netradičně, tajemně a originálně bylo představeno osm základních motivací, které řídí životní i nákupní rozhodování zákazníků. Kromě specialistů z lokálního Ipsosu vystoupil i Steven Naert, Consumer Insights Director, Ipsos Marketing ze Censydiam Institutu z Belgie.
Druhý seminář se týkal využití nových mobilních technologií ve výzkumu „Ipsos mobile – marketingový výzkum s chytrými telefony“. V rámci programu mj. vystoupil Stuart Ryder, Senior Vice President, Ipsos Global Operations z USA s konkrétními case studiemi z celého světa.
V případě zájmu o bližší informace ze seminářů nás kontaktujte, napište nám, prosím, i pokud byste chtěli být pozváni na další IPSOS semináře, které se budou konat na jaře 2014.
Kontakt: Tomáš Macků, Research & Communication Director CR,SR, Ipsos Company, mobile: +420 774 646 799, e-mail: tomas.macku@ipsos.com
Všech 5 smyslů v akci alias Senzorický Censydiam
Chytré telefony v akci alias Ipsos Mobil
Stuart Ryder, Senior Vice President, Ipsos Global Operations z USA vystoupil s konkrétními case studiemi