Čerstvě namleto > Hot news (archiv) > Ipsos Partnerem summitu GLOBAL COMPACT 2030 v Praze

Ipsos Partnerem summitu GLOBAL COMPACT 2030 v Praze

CSR a udržitelný rozvoj jsou témata, kterým se věnuje Ipsos jak ve svých výzkumech, tak ve vlastních aktivitách...

I proto se stal Ipsos Partnerem květnového pražského summitu GLOBAL COMPACT 2030, který organizuje Národní síť Global Compact Česká republika a Asociace společenské odpovědnosti.

 U příležitosti konání summitu uskutečnila výzkumná agentura Ipsos ojedinělý průzkum na téma Udržitelný rozvoj. Z něj mimo jiné vyplývá, že lidem není lhostejné, v jakém prostředí vyrůstají a v jakém stavu ho zanechají dalším generacím. Přes to celkem 82 % lidí ve věku 35 - 44 let nikdy neslyšelo o Cílech udržitelného rozvoje (SDGs), které v loňském roce oficiálně přijalo 193 členských států OSN. „Bohužel je to velmi smutné zjištění, zvlášť když si uvědomíme fakt, že právě lidé v tomto aktivním věku by měli být hlavními hybateli změn a měli by se o toto téma aktivně zajímat. V roce 2030, který je pro naplnění Cílů udržitelného rozvoje rozhodující, budou tito lidé stále ještě v produktivním věku, bude jim 49 - 58 let. Proto je velmi důležité, aby právě tato věková skupina měla nyní co největší povědomí o udržitelném rozvoji a cílech,“ okomentovala jeden z výsledků průzkumu Lucie Mádlová, ředitelka Asociace společenské odpovědnosti.

„Je určitě potěšitelný dlouhodobý trend, že o témata udržitelného rozvoje a aktivity s tím spojené má větší zájem mladší generace české populace. Ta si uvědomuje, že její život je teprve před nimi. Starší generace se snaží myšlenky udržitelného rozvoje podpořit dle svých možností,“ komentuje výsledky Tomáš Macků z agentury Ipsos.

Ipsos je signatářem principů UN Global Compact, členem Národní sítě Global Compact Česká republika a rovněž členem CBCSD, České podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj.

V případě zájmu o bližší informace nás kontaktujte.

Kontakt: Tomáš Macků, Research & Communication Director, Ipsos, tomas.macku@ipsos.com.