Ipsos na podzim realizuje již 11. sérii Ipsos klientských setkání
Vloženo: 03. 10. 2012 – Ostatní
Inovace ve výzkumu a Mystery shopping – to jsou témata dvou klíčových podzimních seminářů v rámci další série setkání s klienty i neklienty výzkumné agentury Ipsos. Kromě toho Ipsos pořádá i dva specializované semináře – pro trh Automotive na téma „after sales“ a seminář o zjišťování naladění a postojů zaměstnanců (zaměstnanecké výzkumy, motivovanost, engagement ) apod.
![](/assets/image-cache/media/old/Ipsos%20akce_2.7e45de1d.jpg)
Na seminářích vystoupí vedle specialistů Ipsosu i zástupci klientů a řada hostů z různých firem. Podrobný program seminářů a podmínky pro účast naleznete na http://www.ipsos.cz/program-2012.
Kontakt pro bližší informace: Tomáš Macků, Research & Communication Director CR,SR, Ipsos, tomas.macku@ipsos.com, GSM: 774646799