Čerstvě namleto > Hot news (archiv) > Ipsos Mystery Snapshots pokračují

Ipsos Mystery Snapshots pokračují

Pravidelná rubrika Ipsos CEM, divize agentury Ipsos zaměřené na sledování zákaznické zkušenosti a její aktivní řízení, pokračuje.

Studie Ipsos Mystery Snapshots probíhá čtyřikrát ročně a zaměřuje se na aktuální témata a fenomény ve společnosti, nyní na téma – taxi v Praze. Projekt probíhal na přelomu jara a léta r. 2014.

Agentura Ipsos se zaměřila na poskytovatele taxislužeb v pražské metropoli. Jízdy proběhly po předem vybraných trasách. Celkem bylo provedeno 10 jízd bez objednání a 10 s objednáním, z toho polovina se scénářem pro cizince a druhá polovina pro Čechy. Každý respondent musel provést minimálně dvě jízdy. Nejprve jízdu s objednáním a po ní také bez objednání pro objektivnější srovnání.

Barbara Hrabalová, Executive DIrector Ipsos CEM, k výzkumu dodává:
„Je patrné, že situace je oproti minulosti o dost lepší a širší konkurence taxi služeb v Praze způsobuje vyšší kvalitu nabízených služeb včetně lepších vozidel (exteriérem i interiérem). Bohužel, pokud se člověk rozhodne sehnat vozidlo TAXI bez objednání, může se mu to dost výrazně nevyplatit. A to jak cizinci, tak Čechovi. Mnohem lepší a jistější je objednat si vůz telefonicky, než se strachovat o přístup řidiče, na kterého narazíme na ulici.“  

S výsledky se můžete seznámit na webu agentury Ipsos ZDE a v infografice, stačí kliknout na obrázek.

Kontakt:
Barbara Hrabalová, Executive Director Ipsos CEM&LOYALTY, barbara.hrabalova@ipsos.com
tel.: +420 602 213 863