Čerstvě namleto > Hot news (archiv) > Ipsos klientská setkání stále přitahují

Ipsos klientská setkání stále přitahují

Témata retailu, digitální komunikace, pre-seniorů a etnografický výzkum letos oslovil stovky klientů či neklientů Ipsosu.

Získat best practices, konkrétní příklady a podněty pro marketingovou, výzkumnou či managerskou práci  na seminářích Ipsosu se stále daří. Potvrdil to obrovský zájem o letošní semináře a konference pořádané  v rámci 18. a 19. série Ipsos klientských setkání, v jednom případě nestačily ani konferenční prostory Ipsosu s kapacitou 100 míst.

Ipsos se stále snaží přicházet s novými tématy, která oslovují klienty. Nyní na podzim přitáhla zájem 2 témata: dozvědět se informace o zajímavé cílové skupině – o pre-seniorech (ve věku 55-65 let) a dozvědět se více o přínosech etnografického výzkumu. Na poslední letošní akci měly přednášku Hannah Mills a Christine Saab (Ipsos MORI) z Ipsos Ethnography Centre of Excellence v Londýně, o své zkušenosti se podělili i zástupci firem ČEZ Group a společnosti L’Oréal.

Více se dozvíte na této adrese, na poslední  video ze semináře o etnografickém výzkumu  se můžete podívat na youtube.

Kontakt: Tomáš Macků, Research & Communication Director, Ipsos, mobile: +420 774 646 799 
tomas.macku@ipsos.com