Inovaci ve výzkumu nadále kraluje BrainJuicer, Ipsos se dotahuje
![](/assets/image-cache/media/old/Hot-news/Grit%20Report.7e45de1d.jpg)
Zpráva vychází z téměř 2000 uskutečněných rozhovorů s odborníky na výzkum trhu (80 % dodavatelé, 20 % klienti) a zaměřuje se na využití výzkumu a jeho dopady, přebírání nových technologií a jejich použití, nové dovednosti pro výzkum trhu, výzvy a příležitosti.
Významnou částí zprávy je seznam Top 50 nejinovativnějších agentur pro výzkum trhu, kde již čtvrtý rok po sobě je společnost BrainJuicer považována za nejvíce inovativní společnost, Ipsos obsadil druhou pozici, a posunul se o jedno místo výš oproti loňskému roku.
Co dělá perfektní inovativní dodavatel na poli výzkumu trhu? Zejména kombinuje nové metody a technologie, zamýšlí se nad budoucími metodami a vylepšuje výstupy, zcela zásadní je schopnost nabídnout nové techniky pro analýzu dat. 44% respondentů vidí technologie jako největší výzvu pro průzkum trhu. To naznačuje, že rychlý vývoj technologií vytvořil pozitivní i negativní dopad na tuto oblast. 30 % respondentů považuje za největší výzvu kvalitu zpracování dat a 22 % zase vzorky populace, na kterých jsou výzkumy prováděny. Několik rozdílů se objevilo mezi pohledy dodavatelů a klientů, např. zatímco dodavatelé se soustřeďují zejména na mobilní technologie, klienti se zaměřují na analýzy sociálních médií a big data analýzy.
Studii je možné stáhnout zdarma na stránkách www.greenbook.org/grit.