Čerstvě namleto > Hot news (archiv) > Historie Ipsos v ČR má již 20 let

Historie Ipsos v ČR má již 20 let

Za 20 let klienti svěřili v ČR Ipsosu na výzkumy trhu 2 miliardy Kč, celkem ve více než 13 000 projektech pro 1 200 firem. Právě v těchto dnech se slaví kulaté výročí 20 let od založení firmy Tambor a 5 let od spojení s Ipsos.

Z malé rodinné firmy o 2 zaměstnancích s obratem 0,5 mil. Kč v r. 1992 až po leadera trhu, největší firmu výzkumu trhu a veřejného mínění o 120 zaměstnancích v ČR s obratem 307 mil. Kč v r. 2011  - to jsou základní údaje vymezující historii Ipsos na českém trhu.

Radek Jalůvka, CEO agentury Ipsos k tomu dodává: „Při založení společnosti mne opravdu nenapadlo, kam se za dvě desítky let posuneme. Nejvíce si vážím toho, že s většinou klientů máme trvalý a oboustranně efektivní obchodní vztah. Téměř 100 klientů s námi pravidelně spolupracuje více než 10 let a tato důvěra je znát.“

V současnosti Ipsos klade důraz v ČR vedle dodržování profesionality a etiky výzkumné práce zejména na stálou inovaci a využití špičkového technického zázemí pro moderní sběr dat a jejich kontrolu. Mezi nejžádanější výzkumné projekty dnes patří výzkumy loajality a spokojenosti, segmentace, testování produktů/služeb, testy komunikace, mystery shopping a customer experience, shopper research, výzkumy zaměřené na detailní poznání požadavků zákazníků a odkrytí jejich emocí a mnoho dalších.

 

K dosavadní spolupráci se vyjádřili i významní klienti.

Jiří Michal, Kraft Foods, Manager Consumer Insights and Strategy CZSK

„Ipsos patří mezi klíčové partnery Kraft Foods nejen na lokální úrovni, ale i globálně. Používání výzkumných nástrojů od Ipsosu nám výrazně usnadňuje i komunikaci v rámci regionu, neboť jsou tyto metodiky známé a ověřené“.

 Lucie Matoušková, Senior Manager Market Research, GE Money Bank

„Tým Ipsosu vždy hledá řešení šitá na míru našim potřebám, vychází vstříc i nestandardním zadáním. Zároveň Ipsos vnímáme jako agenturu, která hodně investuje do rozvoje, ať už hledáním a vývojem nových výzkumných metod a nástrojů či investicí do vzdělání svých zaměstnanců i klientů“.

Jiří Klán, Market Research Manager, Nestlé Česko

„S obdivem pozoruji růst důležitosti společnosti Ipsos na našem výzkumném trhu a musím říct, že ho vnímám jako zcela oprávněný“.  

Bohdana Horáčková, ředitelka útvaru komunikace Skupiny ČEZ

„Agentura Ipsos výrazně přispěla svými výzkumy i do řešení tak zásadních oblastí jako jsou CSR, ekologie, vztahy se zákazníky a další.“

Jozef Ryšavý , Head Of Marketing, Komerční banka a celý KB market research tým

„Jednání s nimi je lidské a příjemné, zároveň také profesionální a odborně na vysoké úrovni. Možná nejsme nejjednodušší klient, ale jejich tým nás zvládá.

 

„Číselná fakta i důvěra ze strany klientů jsou pro nás nesmírně zavazující. Jsme si rovněž vědomi toho, že bez neustálé investice do inovací nabídky a služeb se neobejdeme. Děkuji všem za podporu a za spolupráci v průběhu 20 let. Mohu slíbit, že Ipsos ve snaze stále inovovat a poskytovat co nejlepší a nejefektivnější servis pro Vás – pro naše klienty – rozhodně nepoleví“, dodává k tomuto výročí Radek Jalůvka, CEO Ipsos, „velmi si vážím i toho, že jsem byl letoszvolen kolegy z dalších výzkumných agentur – národním reprezentantem ČR v ESOMARU – celosvětové profesní společnosti  sdružující odborníky na výzkum trhu.“

 

Kontakt

Tomáš Macků, Research & Communication Director CR, SR, Ipsos Tambor, GSM: 774 646 799, e-mail: tomas.macku@ipsos.com

Soubory ke stažení