Hana Huntová se stala výkonnou ředitelkou SIMAR
Vloženo: 20. 11. 2012 – Ostatní
Sdružení pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR si ve výběrovém řízení vybralo novou výkonnou ředitelku. Stala se jí marketingová a mediální konzultantka Hana Huntová.
![](/assets/image-cache/media/old/Hana%20Huntov%C3%A1.7e45de1d.jpg)
Hana Huntová vystudovala ČZU a na Open University obor Sociologie s médii. Hana učí na NYU marketing, vymýšlí a realizuje odborné programy např. pro Unii vydavatelů. Hana začínala ve vydavatelství, prošla několika komunikačními agenturami včetně Ogilvy & Mather and MindShare London. Sedm let působila na různých pozicích ve společnosti Unilever.
Úkolem nové ředitelky je propagace kvalitního výzkumu, rozvoj a vzdělávání členů i uživatelů výzkumu. SIMAR ve své nové vizi plánuje více ovlivňovat kvalitu celého výzkumného trhu a zajistit tak uživatelům výzkumu inspiraci a kvalitní informace jako základ jejich strategického rozhodování.