GfK využívá vztahovou inteligenci k budování značky i ke sledování její úspěšnosti
![](/assets/image-cache/media/old/Hot-news/GfK%20CMYK%20Coated_med%20-tisk%20ob%C3%A1lky%2C%20hlavi%C4%8D.%20pap%C3%ADry.7e45de1d.jpg)
Tedy to, jak se spotřebitelé se značkami seznamují a jak u nich obliba značek vzrůstá. Ukazuje, jak zkušenosti spotřebitelů se značkou pomáhají vytvářet vztahy, jež pak ovlivňují jejich budoucí chování.
GfK vychází z nového přístupu, který využívá podobnost s mezilidskými vztahy k vyjádření toho, jak se vyvíjejí sociální i emoční vazby mezi spotřebiteli a značkami. Na základě toho klienti mohou zjistit, jak vypadá mix pevných, slabých a rizikových vztahů, jež určují vývoj značky v čase, a na základě toho jej optimalizovat.
Tento systém nepostihuje pouze “vztahovou“ stránku věci, snaží se kvantifikovat latentní hodnotu značky ve srovnání s její hodnotou aktivní a nacházet zatím nevyužité příležitosti pro to, aby se pevný vztah ke značce změnil v požadované chování.
Gavin Dickinson, Global Director of Brand Strategy GfK, říká: „Aktivace latentní hodnoty značky představuje obrovskou příležitost a GfK Brand Vivo odhaluje zkušenosti a vazby, jež mohou pomoci tuto hodnotu přetransformovat v konkrétní jednání. Díky tomu se nám daří získávat unikátní a intuitivní poznatky, jež našim klientům umožňují zvyšovat hodnotu značek a šířit jejich oblíbenost mezi spotřebiteli."
Helen Zeitoun, Global Head of Brand and Customer Experience GfK, na to navazuje: „Považujeme Brand Vivo za nejdůležitější moment při přechodu od klasického sledování značek k novému způsobu myšlení. Ukazuje, jak značky organicky zapadají do každodenního života díky tomu, že dochází k nepostřehnutelnému prolínání fyzického a digitálního světa."
Pro podrobnější informace o GfK Brand Vivo navštivte www.gfk.com/brand-vivo , nebo se obraťte na Gavina Dickinsona na adrese Gavin.Dickinson@gfk.com.