Čerstvě namleto > Hot news (archiv) > GfK v České republice a na Slovensku ukončilo poslední fázi sloučení svých obchodních aktivit

GfK v České republice a na Slovensku ukončilo poslední fázi sloučení svých obchodních aktivit

GfK reaguje na aktuální situaci na trhu jak na krátkodobé, tak i na střednědobé vyhlídky ekonomického vývoje v České republice a na Slovensku. Dnešním dnem ukončilo poslední fázi sloučení svých obchodních činností.

Výkonný ředitel GfK Czech a GfK Slovakia, Ing. Martin Mravec, Ph.D. situaci komentuje: „Náš záměr vytvořit ideální výzkumnou agenturu, která bude efektivně fungovat a poskytovat servis nejvyšší kvality klientům v Čechách a na Slovensku s plnou specializací sektorů a s nasazením expertů dnes nabírá finální podobu. Přeshraničně jsme spojili síly, realizovali jsme důkladnou selekci a optimalizaci zdrojů, připravili speciální nabídky pro klíčové klientské skupiny s nasazením nejnovějších nástrojů GfK. Našim klientům se snažíme zajistit insight, akční výstupy a jistotu spolehlivého partnera, který pomáhá tvořit úspěšnou budoucnost. V tomto roce jsme několikrát zaváděli inovace, které šetří čas, poskytují ještě komplexnější informace a posouvají nás a klienty vpřed. "

Společný top management má od 1.1. 2013 čtyři členy. V senior managementu se snížil počet zaměstnanců, přičemž úspory byly realizovány i v jiných oblastech. Obě společnosti budou takto schopny plně reagovat na dynamiku v objemu a struktuře poptávky klientů, jakož i realizovat optimální cenovou strategii. Na závěr Martin Mravec dodává: „U nás v GfK platí pravidlo - Top quality without any compromises, každý den zajišťujeme a budeme nadále zajišťovat nejvyšší úroveň zkušenosti klientů s našimi lidmi a produkty."

Společnosti GfK Czech a GfK Slovakia spojily své síly v lednu 2012 a pracují pod jednotným managementem v čele s výkonným ředitelem Martinem Mravcem. Tato iniciativa souvisí s přijetím nové globální strategie GfK s názvem Own the Future (Budoucnost ve vlastních rukách), která klade důraz na strategický rozvoj klíčových regionů. Globální strategie skupiny GfK byla oficiálně ohlášena na jaře 2011 a má za cíl posílit značku GfK na globální a regionální úrovni.

Skupina GfK na Slovensku

GfK Slovakia je lídrem v oblasti průzkumu trhu a marketingového poradenství na Slovensku. Svým klientům již přes 20 let poskytuje prvotřídní služby a analýzy s vysokou přidanou hodnotou. Pro více informací navštivte www.gfk.sk.

Skupina GfK v ČR

Skupina GfK v ČR (GfK Czech a INCOMA GfK) je předním poskytovatelem komplexních služeb v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění, včetně konzultačního a poradenského servisu. Pro více informací navštivte www.gfk.cz, www.incoma.cz, nebo nás sledujte na Twiteru: www.twitter.com / gfk_czech  

Skupina GfK

GfK je jednou z největších průzkumných společností na světě. Pracuje pro ni 11 000 expertů, kteří se den co den snaží objevovat nové hloubkové pohledy na způsob, jakým lidé žijí, myslí a nakupují ve více než 100 zemích světa. GfK se soustavně věnuje inovaci a používá nejnovější a nejinteligentnější technologie a metody, aby umožnila svým klientům zřetelně pochopit těch nejdůležitějších lidí na světě: jejich vlastních zákazníků. V roce 2011 tržby společnosti GfK dosáhly 1,37 miliardy €. Pro podrobnější informace prosím navštivte náš web www.gfk.com nebo nás sledujte na Twitteru: www.twitter.com / gfk_group

Soubory ke stažení