Čerstvě namleto > Hot news (archiv) > GfK Kvalita „přizbrojuje“

GfK Kvalita „přizbrojuje“

GfK jako agentura s nejdelší historií výzkumu dráhy zraku v ČR i SK a současně nejvyšším počtem Očních kamer „přizbrojuje“.

„Zákazník se nám téměř přesunul ze skutečného světa do virtuálního nákupního prostředí a pro precizní pochopení toho, kde, kdy a proč se „láme chleba“, je třeba mít adekvátní „zbraně“, říká Ondřej Herink, vedoucí Kvalitativních služeb GfK CZ&SK.

„V rámci zkoumání uživatelského prožitku (tzv. User eXperience) při práci s webovými stránkami či aplikacemi jsme rozšířili řadu našich eye-trackerů o velmi flexibilní nástroj švédského leadera Tobii – X2-60 Compact,“ doplňuje Ondřej Herink.

Nová Oční kamera nabízí respondentům větší přirozenost a komfort při práci s pc, a tím umožňuje GfK získat spolehlivější výstupy. Připevňuje se k monitoru notebooku, čímž eliminuje zkreslení dat způsobené například tím, že člověk pracuje s téměř dvakrát větším monitorem, než na který je zvyklý. Velikost i hmotnost Oční kamery je v porovnání se starším typem o tolik příznivější, že se cestování s X-dvojkou může stát koníčkem i subtilní, padesátikilové výzkumnice.

Stále jsme však u kvalitativního výzkumu, který stojí primárně na lidech a jejich schopnosti dobře se ptát a dobře poslouchat. Proto je další „zbraní“ v arzenálu GfK lidská posila – do Qualitative Services CZ&SK přichází Hana Říhová.

Hanka má dlouholeté zkušenosti s výzkumem trhu jak na straně agentury, tak klienta. Dokáže uvažovat jako zadavatelé, proto jsou její doporučení konkrétní a v praxi opravdu použitelná. Zkušenosti z kvantitativních studií jí navíc poskytují schopnost komplexnějšího pohledu na problematiku, takže je ideálním projektovým manažerem pro kombinované kvali-kvanti studie. Kvalita Hance již před lety učarovala, takže využila možnosti vrátit se jak do GfK, tak k řemeslu.

„Pochopit, co klient potřebuje, nastavit projekt správně, a především vytěžit klíčové informace pro vytvoření relevantních doporučení – to je pro mě skutečný přínos kvalitativního výzkumu. A Hanka znamená v tomto ohledu pro GfK Kvalitu velkou přidanou hodnotu,“ uzavírá Herink.

Hana Říhová, nová posila Qualitative Services GfK CZ&SK

Kontakt: Andrea Winklerová, Marcom, +420 296 555 422, andrea.winklerova@gfk.com