Čerstvě namleto > Hot news (archiv) > GfK Czech posiluje tým v segmentu Consumer Goods

GfK Czech posiluje tým v segmentu Consumer Goods

Ke konci března nastoupil do GfK Czech Ing. Khaled El Tohami, Csc., Consumer Goods Sector Leader, který bude mít na starosti vedení týmu spotřebního zboží. Současně tým Consumer Goods sektoru od dubna posílí Ing. Jana Horáková, Senior konzultant, která bude zodpovědná za klíčové klienty v sektorech spotřebního zboží.

Khaled před příchodem do GfK Czech pracoval na vedoucích pozicích velkých mezinárodních společností, kde byl zodpovědný za národní i mezinárodní marketingové výzkumy. V této oblasti se pohybuje již od roku 1994.  Má bohaté zkušenosti v konzultační činnosti, individuálním přístupu ke klientům a extenzivní znalosti v oblasti B2C. K dalším přínosům patří především dlouhodobé působení na českém trhu.

V minulosti pracoval pro významné společnosti jako Unilever, SABMiller Brewery, Wrigley a AC Nielsen. Do GfK přichází ze společnosti Marketing Architect International, kde se převážně věnoval konzultační a strategické činnosti.

Jana se marketingovému výzkumu a poradenství věnuje od roku 1999. Má zkušenosti s konzultační činností a strategickými kroky pro významné mezinárodní společnosti. V předchozích letech pracovala pro společnosti MEMRB Retail Tracking a Plzeňský Prazdroj. Do GfK Czech přichází ze společnosti Ahold ČR z pozice Customer Director. 

Soubory ke stažení