GfK Czech posiluje tým v segmentu Consumer Goods

Khaled před příchodem do GfK Czech pracoval na vedoucích pozicích velkých mezinárodních společností, kde byl zodpovědný za národní i mezinárodní marketingové výzkumy. V této oblasti se pohybuje již od roku 1994. Má bohaté zkušenosti v konzultační činnosti, individuálním přístupu ke klientům a extenzivní znalosti v oblasti B2C. K dalším přínosům patří především dlouhodobé působení na českém trhu.
V minulosti pracoval pro významné společnosti jako Unilever, SABMiller Brewery, Wrigley a AC Nielsen. Do GfK přichází ze společnosti Marketing Architect International, kde se převážně věnoval konzultační a strategické činnosti.
Jana se marketingovému výzkumu a poradenství věnuje od roku 1999. Má zkušenosti s konzultační činností a strategickými kroky pro významné mezinárodní společnosti. V předchozích letech pracovala pro společnosti MEMRB Retail Tracking a Plzeňský Prazdroj. Do GfK Czech přichází ze společnosti Ahold ČR z pozice Customer Director.