Čerstvě namleto > Hot news (archiv) > GfK a PBI podepsaly smlouvu měření návštěvnosti internetu v Polsku

GfK a PBI podepsaly smlouvu měření návštěvnosti internetu v Polsku

PBI (Polskie Badania Internetu), organizace zabezpečující výzkum pro polské internetové vydavatele pověřila mezinárodní společnost pro výzkum trhu GfK měřením návštěvnosti internetu.

GfK bude zajišťovat měření sledovanosti digitální reklamy v Polsku od ledna 2016. Smlouva byla podepsána na čtyři roky.

Hodnota reklamy umístěné na webové stránce nebo v aplikaci je určována počtem návštěvníků této stránky či uživatelů aplikace a rovněž profilem cílové skupiny. Nezávislé vyhodnoceni toho, kolik lidí reklamu „zaregistruje“, nabízí zadavatelům reklamy a poskytovatelům webových stránek spolehlivé měření sledovanosti, jež může napomáhat rozvoji online byznysu. Polská organizace PBI, reprezentující internetové vydavatele, pověřila GfK zajišťováním oficiálních dat pro onlinové měření sledovanosti v Polsku od ledna 2016.

Andrzej Garapich, ředitel PBI sdělil: „Po pečlivém prostudování předložených nabídek jsme jako našeho nového partnera vybrali GfK. Tato společ- nost na nás udělala velký dojem svou nabídkou integrovaných dat poskytujících spolehlivý pohled do budoucnosti. Díky nové technologii GfK budeme mít k dispozici jednu databázi, kterou budeme moci využívat k analýze ná- vštěvnosti webových stránek, online videí i aplikací na různých zařízeních jako jsou osobní počítače, laptopy, tablety a chytré telefony. Rovněž budeme moci zjišťovat, které cílové skupiny tyto nabídky využívají.“

Na základě hybridního přístupu bude GfK integrovat data z několika měření a díky tomu bude moci nabídnout skutečně komplexní obrázek o online spotřebitelích. Analyzované webové stránky budou vybaveny technologií, která s využitím cookies bude určovat počet návštěvníků a délku návštěvy. Další informace ohledně toho, které cílové skupiny používají danou webovou stránku nebo aplikaci, budou získávány prostřednictvím crossmediálních panelů. Na základě těchto dat budou vypracovány anonymní a agregované profily cílových skupin. Soubor dat určený pro mediální plánování se bude zpočátku připravovat jednou za měsíc a umožní analyzovat cílové skupiny. Pro účely takové analýzy budou shromážděny údaje o 50 000 osobách.

Agnieszka Sora, ředitelka GfK v Polsku k tomu říká: „Jsem velmi ráda, že zástupci PBI i výběrová komise ocenili naše inovativní řešení, za kterým se skrývá obrovská práce mezinárodních i místních expertů. Tento nový standard znamená pro trh novou kvalitu, a potenciál GfK je zárukou, že náročné požadavky tendru budou splněny.“

Kontakt: Andrea Winklerová, Marcom, Tel. +420 737 263 112, andrea.winklerova@gfk.com.

Soubory ke stažení