Čerstvě namleto > Hot news (archiv) > Díky investici do společnosti Genius Digital posiluje GfK svoji pozici u TV průzkumů

Díky investici do společnosti Genius Digital posiluje GfK svoji pozici u TV průzkumů

Po uskutečnění další investice GfK oznámila, že se stala většinovým akcionářem společnosti Genius Digital, jež se specializuje na sběr, analýzu a využití dat o sledovanosti pro televizní průmysl.

Tento krok znamená další rozvoj strategické spolupráce, která se zrodila v září 2013. Tato investice pomohla společnosti GfK ještě lépe uspokojovat komplexní analytické potřeby operátorů poskytujících placený TV obsah prostřednictvím obohacení svých výkonných řešení pro měření sledovanosti s nabídkami služeb souvisejícími s průzkumem trhu, které umožňují právě technologie Společnosti Genius Digital k získávání a k analýze dat.

„Spolupráce se společností Genius Digital za poslední půlrok předčila naše očekávání. Mimořádné schopnosti pracovníků této firmy a jejich jedinečná softwarová řešení pro sběr, integraci a analýzu dat o televizní sledovanosti na nás udělala obrovský dojem,“ prohlásil Nick North, Global Lead, Media and Entertainment, GfK. „Inovativní technologie Genius Digital nám umožňuje nabízet našim klientům poznatky, jež jsou pro ně skutečně relevantní a - co je vůbec nejdůležitější - pomáhat jim pochopit, co znamenají pro jejich byznys. Díky tomu, že jsme získali většinový podíl v Genius Digital, dokážeme posílit a dokonale využít synergie mezi naším byznysem zaměřeným na výzkum trhu a tím, co nabízí Genius Digital - tedy technologie pro analýzu dat v reálném čase.“ 

„Od své první investice vloni v září GfK prokázala, že sdílí naši vizi a že je odhodlána stát se světovým lídrem v oblasti poskytování údajů o sledovanosti i dalších dat v reálném čase, jež jsou pro provozovatele televizních stanic velmi důležité. Jsme velice rádi, že GfK v naší společnosti zaujme postavení většinového vlastníka, neboť pro Genius Digital to znamená zásadní příležitosti na trhu,“ řekl Jonathan Sykes, který bude pokračovat na pozici předsedy představenstva společnosti Genius Digital.

Tom Weiss, jenž bude i nadále generálním ředitelem, říká: „Náš rozvoj nabírá na dynamice a toto je další krok směrem k vytvoření přímé a na míru šité služby pro naše klienty, jež vychází ze znalostí a zkušeností nashromážděných oběma našimi společnostmi v daném odvětví.“

Vzhledem k tomu, že technologie Genius Digital může znamenat pro provozovatele televizních stanic a jejich byznys přínos nejen v oblasti výzkumu trhu, nebude tato společnost integrována pod značku GfK, ale bude i nadále existovat pod zavedeným jménem Genius Digital.

Genius Digital
Genius Digital je lídrem v oblasti poskytování dat o spotřebitelích vycházejících z měření sledovanosti a získávaných z různých zdrojů. Genius Digital je vlastníkem patentu softwarového řešení pro sběr dat a též unikátních algoritmů, řešení a aplikací pro analýzu a využití těchto dat v marketingu, reklamě, klientských službách i v technických odděleních mediálního průmyslu. Genius Digital spolupracuje s poskytovateli DTH (direct- to-home broadcasting), ipTV, OTT (over-the-top application) i kabelových televizí a v současné době provozuje svou činnost na čtyřech kontinentech.
Podrobnější informace o společnosti Genius Digital naleznete na webové stráncewww.geniusdigital.tv.

Kontakt: 
Matt Steven, Platform PR, T +44 (0)20 7486 4900, matt@platformpr.com.