Čerstvě namleto > Hot news (archiv) > CONFESS Research je finalistou MRMW AWARDS 2015 ze nejlepší globální mobilní výzkum

CONFESS Research je finalistou MRMW AWARDS 2015 ze nejlepší globální mobilní výzkum

Výzkum "DOGS" je mezi finalisty MRMW Awards 2015 za nejlepší globání mobilní výzkum. MRWM Awards každoročně oceňují nejinspirativnější globální projekty speciální cenou.

Vyhlašovací ceremoniál proběhne v hotelu Wyndham v New Yorku 20. května 2015 v 19 hodin.

Globální asociace výzkumu trhu Market Research in Mobile World (MRMW) nominovala projekt "DOGS" mezi nejlepší globální kvalitativní výzkumy. Projekt probíhal v roce 2014 souběžně v několika zemích světa (Česká republika, USA, Kanada, Jihoafrická republika, Německo, Anglie, Francie, Indie, Mexiko) a to v rámci aliance Think Global Qualitative, jejíž jsme členem. Výzkumný tým ve složení Hana Kloučková - Jakub Bielawski v jeho rámci vedl 3-týdenní bulletin board s majiteli psů, jehož cílem bylo generovat nápady na inovativní produkty pro pejskaře a jejich mazlíčky. Majitelé 3 týdny monitorovali přes svůj mobilní telefon a speciálně vytvořenou webovou aplikaci život se svým psem a zaznamenávali průběh péče o své mazlíčky, jejich výcvik, krmení i pomůcky, které běžně pro své psy používají. Na základě těchto záznamů vznikl seznam přibližně 20 inovací určených pro amerického výrobce potřeb pro psy.

Metodika Bulletin boardů kombinovaná s mobilní platformou se využívá především v momentech, kdy je nutné zachytit chování spotřebitele v průběhu času (dnů, týdnů či měsíců) a získat tak detailnější představu o jeho zvyklostech a preferencích. Tuto metodiku s námi již několik let pravidelně využívají klienti např. z oblastí jako:

  • finance (výzkum refinancování hypoték, customer journey při výběru a uzavření hypotéky - slouží jako podnět pro zlepšení nastavení procesů bank),
  • média (hodnocení obsahu tištěných médií, atraktivita článků, hodnocení webových stránek - vhodné jako vstupy pro obsahové i grafické úpravy),
  • telekomunikace (customer journey - monitoring procesu zřizování či změny služeb v oblasti telekomunikací, proces obsluhy osob se zdravotním postižením, nastavení věrnostního programu),
  • FMCG (monitoring reakcí na nové produkty přímo v domácnosti, vnímání značky a určení jejich driverů a bariér, monitoring uživatelských zvyklostí v časové perspektivě, generování nápadů na promo akce),
  • státní správa (výzkum vnímání vybraného regionu ČR, body zájmu pro turisty z jiných regionů, generování témat pro komunikaci, hodnocení samosprávy)