CONFESS Research je finalistou MRMW AWARDS 2015 ze nejlepší globální mobilní výzkum
![](/assets/image-cache/media/old/Hot-news/MRMW%20awards.7e45de1d.jpg)
Vyhlašovací ceremoniál proběhne v hotelu Wyndham v New Yorku 20. května 2015 v 19 hodin.
Globální asociace výzkumu trhu Market Research in Mobile World (MRMW) nominovala projekt "DOGS" mezi nejlepší globální kvalitativní výzkumy. Projekt probíhal v roce 2014 souběžně v několika zemích světa (Česká republika, USA, Kanada, Jihoafrická republika, Německo, Anglie, Francie, Indie, Mexiko) a to v rámci aliance Think Global Qualitative, jejíž jsme členem. Výzkumný tým ve složení Hana Kloučková - Jakub Bielawski v jeho rámci vedl 3-týdenní bulletin board s majiteli psů, jehož cílem bylo generovat nápady na inovativní produkty pro pejskaře a jejich mazlíčky. Majitelé 3 týdny monitorovali přes svůj mobilní telefon a speciálně vytvořenou webovou aplikaci život se svým psem a zaznamenávali průběh péče o své mazlíčky, jejich výcvik, krmení i pomůcky, které běžně pro své psy používají. Na základě těchto záznamů vznikl seznam přibližně 20 inovací určených pro amerického výrobce potřeb pro psy.
Metodika Bulletin boardů kombinovaná s mobilní platformou se využívá především v momentech, kdy je nutné zachytit chování spotřebitele v průběhu času (dnů, týdnů či měsíců) a získat tak detailnější představu o jeho zvyklostech a preferencích. Tuto metodiku s námi již několik let pravidelně využívají klienti např. z oblastí jako:
- finance (výzkum refinancování hypoték, customer journey při výběru a uzavření hypotéky - slouží jako podnět pro zlepšení nastavení procesů bank),
- média (hodnocení obsahu tištěných médií, atraktivita článků, hodnocení webových stránek - vhodné jako vstupy pro obsahové i grafické úpravy),
- telekomunikace (customer journey - monitoring procesu zřizování či změny služeb v oblasti telekomunikací, proces obsluhy osob se zdravotním postižením, nastavení věrnostního programu),
- FMCG (monitoring reakcí na nové produkty přímo v domácnosti, vnímání značky a určení jejich driverů a bariér, monitoring uživatelských zvyklostí v časové perspektivě, generování nápadů na promo akce),
- státní správa (výzkum vnímání vybraného regionu ČR, body zájmu pro turisty z jiných regionů, generování témat pro komunikaci, hodnocení samosprávy)