Členské agentury SIMAR vystoupily na Forum Media 2012
Vloženo: 21. 11. 2012 – Ostatní
Celkem sedm zástupců členů Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR prezentovalo své pohledy na proměnu českého spotřebitele na konferenci Forum Media, která se konala v Praze na Žofíně ve dnech 14. - 15. listopadu 2012.
![](/assets/image-cache/media/old/forum%20media.7e45de1d.jpg)
V rámci bloku „Jak se mění český spotřebitel“ se výzkumné agentury pokusily postihnout proměnu českého spotřebitele i jeho mediální konzumace nejen na základě ad-hod výzkumu, ale především na základě dlouhodobé práce s českými spotřebiteli.
Program moderovala Tereza Šimečková, předsedkyně SIMARu a předsedkyně představenstva spol. Mediaresearch. Její prezentaci na téma "Jak se mění český spotřebitel?" naleznete zde.
Prezentace hostů ke stažení:
- Pracujeme, abychom mohli odpočívat, odpočíváme, abychom mohli pracovat – Renata Rosendorfská, Research and Development Director, TNS AISA
- Zdravá potravina včera a dnes – Petra Víšková, Research Director, Confess Research
- Jak se mění český spotřebitel v konzumaci médií a reklamy – Zbyněk Gabriel, Business Development Manager, Median
- „Customer“ není totéž co „shopper“ – Zdeněk Skála, Research Director Retail & Shopper, Incoma GfK
- Spotřebitel v krizi a dnes – Jan Lajka, Innovation Manager, STEM/MARK
- Kdo sbírá, neuteče / gamifikace ve věrnostních programech – Michal Osuský, Managing Director, NMS Market Research
- Současná ukázka chování českého spotřebitele – Vladimíra, Šebková, Client Relationship Manager, GfK Czech