Čerstvě namleto > Hot news (archiv) > Brand Scanner – inovace v nabídce Ipsosu na českém trhu

Brand Scanner – inovace v nabídce Ipsosu na českém trhu

Výzkumná agentura Ipsos Tambor uvedla na český trh studii Brand Scanner, která navazuje na již tradiční studii vnímání značek Brand Power.

Zároveň přináší zásadní obohacení o prvky standardizovaného měření brand equity, segmentace zákazníků a lifestylové typologie. Brand Scanner byl vyvinut na základě brainstormingu specialistů Ipsos ASI (globální divize Ipsosu specializované na výzkum značky a komunikace) a  požadavků mezinárodních klientů.

"Brand Scanner je určen především klientům, kteří chtějí získat všeobecný přehled o pozici značky v konkurenčním kontextu vlastní kategorie a zároveň nemají k dispozici dedikovanou detailní studii na dané téma. Nejčastějšími odběrateli této volně prodejné studie jsou tak především střední a menší firmy, spolu s komunikačními a mediálními agenturami", doplňuje tento krok Ipsosu na českém trhu Jakub Malý, Deputy General Manager.

Brand Scanner měří ekvitu a zdraví značek napříč kategoriemi a sleduje, jak silná je značka v porovnání s konkurencí i se značkami v jiných kategoriích, jak si značka stojí na základních pilířích ekvity značky, jaké je cenové vnímání značky. Zároveň segmentuje klienty/ konzumenty podle vztahu ke značce, kombinuje postojové a behaviorální ukazatele, kvantifikuje klíčové klienty, náchylné k odchodu i potenciální zákazníky. Samozřejmostí je demografické a lifestylové vymezení jednotlivých zákaznických segmentů.

 Aktuální výstupy z jara 2011 za 14 sledovaných kategorií jsou k dispozici.

Kategorie v rámci Brand Scanner 2011: stavební spořitelny, hypotéky, úvěry na bydlení, pojišťovny, spotřebitelské půjčky, pivo, káva, mléčné výrobky, telekomunikace - hlasové služby, telekomunikace - připojení k internetu, léky na zlepšení sexuálního zdraví, léky proti bolesti, léky proti nachlazení a chytré telefony.

 

Pro bližší informace nás kontaktujte:

Jakub Malý, Deputy General Manager CR,SR, GSM: 724 601 236, jakub.maly@ipsos.com