Effie uzavírá přihlášky 11. srpna
Uzávěrka podání přihlášek do 26. ročníku Effie Czech Republic se blíží. Do soutěže reklamní a marketingové efektivity, kterou pořádá Asociace komunikačních agentur (AKA), mohou agentury a zadavatelé své kampaně zaslat v řádném termínu jen do 11. srpna.
Effie se opět zaměří i na digitální marketing, bude udělena cena spol. Google za nejefektivnější využití YouTube. Letošní ročník přinese i řadu novinek, například speciální ocenění skupiny Prima za nejefektivnější videoreklamu v prémiovém obsahu.
Sdružení SIMAR je partnerem výzkumné části soutěže, stejně jako v uplynulých letech bude udělena cena SIMAR za nejlepší práci s daty, insighty a objektivní zdůvodnění efektu.
Slavnostní předávání cen Effie se uskuteční 14. listopadu v Kině Lucerna pod taktovkou moderátora Marka Hlavici.
Své projekty mohou do soutěže přihlásit agentury, jejich přímí zadavatelé, a také zástupci soukromé i veřejné sféry, a to pomocí on-line přihlašovacího formuláře na webových stránkách soutěže.