V roce 2020 bylo nejsilnějším inzerentem LEGO
Výzkumná agentura Nielsen Admosphere připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů v segmentu her a hraček v roce 2020.
Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce.
V příštím vydání se zaměříme na segment vitaminy, minerály, doplňky stravy.
Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere přináší ucelený a strukturovaný přehled o tuzemské reklamě napříč celou mediální sférou. V České republice funguje již od roku 2010. Data pro něj jsou získávána nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). Sběr i analýza probíhají na základě transparentních metodologických postupů. Více informací přináší webová stránka adintel.nielsen-admosphere.cz.
Kontakt:
- Eliška Morochovičová | Public Relations | Nielsen Admosphere, a.s. | tel.: +420 222 717 763 | eliska.morochovicova@admosphere.cz
- Jakub Fulín | Key Account Manager | Nielsen Admosphere, a.s. | tel.: +420 222 717 763 | jakub.fulin@admosphere.cz