Čerstvě namleto

Čerstvě namleto

02. 06. 2023 – Nielsen Admosphere a.s.
Každý rok 2. června tradičně slavíme Den peoplemetrů. Je připomínkou startu vůbec prvního elektronického měření sledovanosti televize, které pod hlavičkou Asociace televizních organizací začalo v ČR v roce 1997.
31. 05. 2023 – ResSOLUTION Group s.r.o.
Velká část rodičů dětí, které letos skládaly jednotnou přijímací zkoušku na střední školu od Cermatu, považuje aktuální situaci kolem přijímaček za problematickou. Přípravu na jednotné přijímačky v rámci běžné výuky ZŠ však větší část rodičů hodnotí pozitivně, i když nezanedbatelná část je v otázce nerozhodná.
29. 05. 2023 – Nielsen Admosphere a.s.
Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů v období duben 2022 – duben 2023 v segmentu muzeí a galerií. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce*.
25. 05. 2023 – Nielsen Admosphere & ResSOLUTION Group
Jak dopadá aktuální společenská situace na duševní pohodu Čechů? Dvě třetiny mají obavy z budoucnosti, 54 % se bojí, že nevyjdou s financemi. Více než polovina Čechů se však navzdory současným okolnostem cítí bezpečně. Ženy mají obecně větší obavy, ať už jde o oblast financí, bezpečnosti, budoucnosti, nebo ztráty zaměstnání.
23. 05. 2023 – MEDIAN & STEM/MARK
Z dat vyplývá, že noviny a časopisy jsou pro širokou veřejnost dlouhodobě stabilním a důležitým zdrojem informací a pro starší lidi ještě více.
19. 05. 2023 – STEM/MARK a.s.
Alespoň částečně s ozdravným plánem souhlasí téměř třetina populace. Většina uznává, že je v rámci veřejných financí potřeba šetřit.
19. 05. 2023 – Česká marketingová společnost
Soutěž Marketér roku vyhlašovaná Českou marketingovou společností má dlouholetou tradici. V podvečer 18. května 2023 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže 18. ročníku Marketér roku 2022.
18. 05. 2023 – Nielsen Admosphere a.s.
Praní prádla je dlouhodobě jednou z nejčastějších činností v oblasti péče o domácnost. A Češi perou (v pračce) opravdu často: skoro tři čtvrtiny alespoň jednou týdně. Většina zároveň pere i pro ostatní členy domácnosti. Nejčastěji používanými přípravky jsou prací gel, aviváž a klasický prací prášek.
17. 05. 2023 – SC&C s.r.o.
1 499 respondentů ve věku 18 až 65 se zúčastnilo víkendového (5. – 9. 5.) online průzkumu SC&C, který se zaměřoval na otázku zrušení některého ze státních svátků jako jedné z možností, jak zvýšit příjmy státního rozpočtu.
03. 05. 2023 – Nielsen Admosphere a.s.
Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších zadavatelů inzerce v prvním kvartálu 2023 v segmentu hobby marketů. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce*.
24. 04. 2023 – Nielsen Admosphere a.s.
8 z 10 Čechů aktivních online zaznamenalo návrh legislativy EU, která by od roku 2035 zakazovala prodej (nových) aut se spalovacími motory. S jejím přijetím však nesouhlasí 77 % z nich. Hlavními důvody jsou obavy z nedostupnosti aut a nedostatečné přípravy podmínek a infrastruktury na takovou změnu.
20. 04. 2023 – NMS Market Research s.r.o.
Necelých deset procent lidí přestalo používat aplikaci TikTok. Vyplývá to z nejnovějšího průzkumu agentury NMS Market Research, který se zaměřil na postoje Čechů k aplikaci TikTok. Z dat vyplývá, že ve věkové skupině 18 až 24 let aplikaci přestalo používat dokonce 17 procent lidí.
14. 04. 2023 – NMS Market Research s.r.o.
Proti redukci pobočkové sítě České pošty je 58 procent Čechů, ukázal nejnovější průzkum agentury NMS Market Research. Pro je naopak 30 procent respondentů. Téma v tuzemsku výrazně rezonuje – zprávu o rušení poboček České pošty zaznamenalo 91 procent lidí.
13. 04. 2023 – STEM/MARK a.s.
Situace v jednotlivých krajích je odlišná. V Plzeňském znají hejtmana jen 2 lidé z 10. Nejznámější je naopak primátor Prahy Svoboda. Z hejtmanů pak Půta a Kuba.
11. 04. 2023 – Nielsen Admosphere a.s.
Jak jsou na tom Češi po čtvrt roce se svými novoročními předsevzetími? Podle našeho výzkumu se jejich dodržování daří nejlépe těm, kteří se rozhodli pro změnu v oblasti pracovního či školního života. Předsevzetí si na letošní rok dala například polovina mladých Čechů ve věku do 34 let, starší respondenti jim zdaleka tolik neholdují.
11. 04. 2023 – STEM/MARK a.s.
Každý den přináší nové poznatky k velmi praktickému využití umělé inteligence a jednou z oblastí jsou chatboti. Mnoho činností, které dosud vykonávali jen lidé, může chatbot dělat rychle, levně, neúnavně a dokonce správně. Jsme na to připraveni? V aktuálním šetření výzkumné agentury STEM/MARK mezi obyvateli ČR ve věku 18-64 let jsme se zeptali na to, jak lidé chatboty vnímají a jaké změny očekávají.
06. 04. 2023 – Nielsen Admosphere a.s.
Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů v měsících leden a únor 2023 v segmentu mléčných výrobků. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce*.
04. 04. 2023 – SC&C s.r.o.
Výzkum byl realizován v období od 31.3. do 2.4. 2023 na 1 884 respondentech metodou CAWI. Data jsou zvážena na populaci ČR 18+.
30. 03. 2023 – Nielsen Admosphere a.s.
Čtvrtina Čechů už někdy držela výzvu Suchej únor – měsíc bez alkoholu. Nielsen a ResSOLUTION Group pro kampaň Suchej únor zjišťovaly, jak jsou na tom Češi s pitím a co si o kampani myslí.