Čerstvě namleto

Čerstvě namleto

08. 10. 2021 – Nielsen Admosphere a.s.
Jeden z posledních průzkumů agentury Nielsen Admosphere se zaměřil na návyky lidí v oblasti péče o pleť a tělo. Data například ukazují, že nejpoužívanějším kosmetickým produktem je mezi Čechy krém na ruce. Kosmetiku nejčastěji nakupujeme v drogerii a při výběru produktů se rozhodujeme hlavně na základě předchozí zkušenosti s produktem. Přírodní kosmetiku většina respondentů vítá, ale určitě to není tak, že by žádnou jinou nekupovali. Odborná ošetření pleti v salonech v Česku nejsou příliš využívána, jen 5 % na ně chodí pravidelně.
30. 09. 2021 – Nielsen Admosphere a.s.
Podľa výskumu prevláda na Slovensku záujem o umenie skôr u žien, mladších ročníkov a ľudí s vyšším vzdelaním. O niečo viac ako štvrtina si plánuje v nasledujúcom roku nejaké dielo kúpiť – a to predovšetkým ako dekoráciu, ale aj pre potešenie. Takmer tretina z nich taktiež zakúpi umelecké dielo ako dar. Preferovaným miestom pre nákup umenia je pre takmer polovicu respondentov kamenný obchod, 42 % by ale zvolilo aj e-shop. Pokiaľ ide o konkrétne formy umenia, najviac ľudí zvažuje kúpu maľby alebo úžitkového designového predmetu.
24. 09. 2021 – Nielsen Admosphere a.s.
Už 30. září vstoupí do českých kin dlouho očekávaná bondovka Není čas zemřít. Koho v Česku zajímá? Jsou vůbec filmy s Jamesem Bondem v Česku oblíbené? A jaký herec se jako agent 007 osvědčil u zdejšího publika nejvíce? Zeptali jsme se ve výzkumu!
23. 09. 2021 – Česká marketingová společnost
V podvečer 23. září 2021 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže 16. ročníku Marketér roku 2020.
23. 09. 2021 – STEM/MARK a.s.
National Pandemic Alarm, který již od 16. března 2020 v pěti evropských zemích monitoruje aktuální postoje a nálady společnosti s ohledem na probíhající pandemii koronaviru, momentálně obsahuje výsledky ze sběru dat 14. – 20. září 2021.
13. 09. 2021 – Nielsen Admosphere a.s.
Čechů, kteří momentálně poskytují domácí péči* někomu ze svých blízkých, je v internetové populaci skoro čtvrtina. Nejčastěji pečují o rodiče nebo o jiného příbuzného, a to obvykle osobně – 30 % však alespoň částečně zajišťuje pro blízkého asistenční péči v podobě pečovatelů a podobně. Co se týče stavu opečovávaného, starají se respondenti nejčastěji o člověka ve starobním důchodu, v menší míře pak o blízkého se zdravotním postižením. Z různých forem péče dotázaní zajišťují pro své blízké hlavně nákupy, úklid nebo jim dělají doprovod k vyřízení osobních věcí.
10. 09. 2021 – Nielsen Admosphere a.s.
Výzkumná agentura Nielsen Admosphere sestavila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů z řad firemních a produktových značek v segmentu zmrzlin v období leden–červenec 2021. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce.
03. 09. 2021 – Nielsen Admosphere a.s.
Nákup potravin řeší naprostá většina Čechů v supermarketu a pro tři čtvrtiny obyvatel je to dokonce nejoblíbenější místo, kde tyto produkty nakupují. Vzhledem k tomu, jaké faktory ovlivňují výběr obchodu, se není čemu divit: pro zhruba 6 z 10 Čechů je důležitá jeho blízkost. Podobný počet lidí uvedl také ceny, akce a slevy nebo kvalitu a čerstvost potravin.
02. 09. 2021 – IPSOS s.r.o.
Přes 70 % českých dětí dostává kapesné, téměř polovina rodičů ho vyplácí pravidelně jednou za týden nebo měsíc. Děti si za kapesné nejčastěji kupují sladkosti a drobnosti, kosmetiku nebo jej utratí za nové počítačové či jiné videohry. Asi polovina rodičů vyplácí kapesné v hotovosti. Vyplynulo to z průzkumů České bankovní asociace (ČBA) a agentury Ipsos.
26. 08. 2021 – Nielsen Admosphere a.s.
Každý desátý Čech starší 15 let se občas dopouští některé z forem násilí ve vztazích. Bližší pohled navíc ukazuje, že se ve skutečnosti může jednat o číslo mnohem vyšší. Křik, nadávky a urážky v rámci partnerského vztahu uvedlo 26 % oslovených, kteří žijí v dlouhodobém partnerském vztahu. Vyplývá to z nového průzkumu agentury Nielsen Admosphere ve spolupráci s Ligou otevřených mužů (LOM), která v Praze a v Plzeňském kraji realizuje bezplatný terapeutický program Zvládání vzteku.
19. 08. 2021 – Nielsen Admosphere a.s.
Vodafone byl v prvním pololetí nejsilnějším zadavatelem reklamy segmentu telekomunikačních činností
17. 08. 2021 – Nielsen Admosphere a.s.
Výzkumná agentura Nielsen Admosphere sestavila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů z řad firemních a produktových značek v segmentu herního softwaru v období leden–červen 2021. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce.
16. 08. 2021 – Nielsen Admosphere a.s.
Len dve pätiny Slovákov sa pravidelne natiera ochrannými prípravkami proti slnku. Rovnaké percento kozmetiku s ochranným faktorom SPF používa len občas alebo výnimočne a 19 % tieto prípravky dokonca nepoužíva vôbec. Pri tých, ktorí ju používajú, potom pri nákupe týchto prípravkov rozhoduje predovšetkým výška ochranného faktora a taktiež cena. Slováci najviac preferujú opaľovacie prostriedky vo forme spreja.
27. 07. 2021 – Nielsen Admosphere a.s.
Zahajovací ceremoniál olympijských her nás čeká dnes, přesto se stal v Česku kvůli oblečení pro český olympijský tým tématem už dlouho předtím. Dle nejnovějšího výzkumu jsou Češi v názoru na něj rozdělení, ale zároveň hodně z nich nemá jasně vyhraněný názor. 46 % Čechů z internetové populace se oblečení spojující českou a japonskou kulturu a tradici líbí. Naopak 36 % respondentů kolekci za hezkou nepovažuje a poměrně velká skupina (18 %) se nedokáže přiklonit ani na jednu stranu.
02. 07. 2021 – Nielsen Admosphere a.s.
Výzkumná agentura Nielsen Admosphere připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Intel přehled nejsilnějších inzerentů v segmentu krmiv (pet food), a to v období leden–květen 2021. Hodnoty odpovídají ceníkovým cenám inzerce.
30. 06. 2021 – IPSOS s.r.o.
Podle agentury Ipsos se koronaviru aktuálně obává 49 % Čechů, což je nejméně od začátku pandemie. V hodnocení rozvolňování nejsou Češi jednotní, podle 30 % je rozvolňování příliš pomalé, podle 20 % naopak příliš rychlé, 44 % ho vnímá jako optimální. Za nejpomalejší považují rozvolňování ve školství, naopak rychlost rozvolňování ve veřejné dopravě vnímají lidé většinou jako optimální.
29. 06. 2021 – Nielsen Admosphere a.s.
Více než dvě pětiny respondentů v online výzkumu Nielsen Admosphere uvedly, že se věnují sportu nebo nějaké formě cvičení denně nebo alespoň několikrát za týden. Dalších 12 % dle svých slov sportuje jednou týdně a čtvrtina méně často. Pandemie přitom s pohybovými návyky Čechů většinou nezatřásla.
22. 06. 2021 – STEM/MARK a.s.
Agentura AdHackers dokončila spolu se STEM/MARK a Newton Media rozsáhlou analýzu o aktuálních náladách v české společnosti během pandemie koronaviru. Studie kombinuje analýzu klasických a sociálních médií s kvantitativním průzkumem. Analýza médií pokrývá období od února 2020 do dubna 2021, zatímco sběr dat v kvantitativním šetření probíhal v druhé polovině května 2021.
17. 06. 2021 – Nielsen Admosphere a.s.
Podle tří čtvrtin Čechů aktivních na internetu mohou lidé s tělesným postižením pro společnost představovat přínos. Výzkum také ukázal, že více než jedna třetina respondentů má aktuálně ve svém okolí handicapovanou osobu. Co se týče začlenění těchto jedinců do společnosti, více než tři čtvrtiny dotázaných míní, že by k němu mělo docházet. Zajímavé výsledky přinesla i otázka na bezbariérovost obcí: třetina dotázaných si nemyslí, že je obec, ve které bydlí, adekvátně uzpůsobena pohybu lidí s tělesným postižením.
15. 06. 2021 – Nielsen Admosphere a.s.
Influencerov a známe osobnosti na sociálnych sieťach sledujú internetoví Slováci naprieč generáciami. Najčastejším dôvodom je číra zvedavosť, ďalej taktiež to, že sa tieto osobnosti vyjadrujú k témam, o ktoré sa respondenti zaujímajú. Tretina Slovákov aktívnych na internete si na základe podnetu z profilu sledovaných osobností vyhľadala viac informácií o spomínanej téme, necelá štvrtina vyskúšala alebo zakúpila niektorý influencerom spomínaný výrobok. Rovnaký podiel respondentov si vyhľadalo o propagovanom produkte viac informácií.