Agentury > Talk Online Panel s.r.o.

Talk Online Panel s.r.o.

Skupina Talk provozuje vlastní panely pro výzkum trhu s podrobnou profilací členů ve 24 zemích, v současné době s přibližně 1,4 miliony aktivních členů v regionech střední Evropy, německy mluvících zemích, východní a jižní Evropy. S více než 20 lety zkušeností v oblasti online průzkumu trhu se Talk specializuje na „komplexní služby sběru digitálních dat“.

Talk disponuje technologiemi pro sběr behaviorálních dat, jako je pasivní měření nebo sledování cookies, které lze použít k měření využití webových stránek a aplikací, trackingu reklamy, crossmediálnímu měření, měření sledovanosti TV a rádiového vysílání, návštěvnosti internetu, retail médií a dalších služeb. Vlastní mobilní aplikace Talk může být také použita pro geolokační sledování účastníků ve všech zemích. Je také možné integrovat funkce pro poslech zvuku (audiolistening/audiomatching).

Talk je synonymem nejvyšší kvality dat, rozsáhlých odborných znalostí v oblasti správy panelů a inovativních technologií pro správu panelů, a také souladu s požadavky na ochranu osobních údajů podle GDPR, zaručeného nejvyššími bezpečnostními standardy v oblasti IT a projektového řízení a potvrzeného certifikací ISO 20252.

Talk je – buď jako skupina, nebo prostřednictvím jedné ze svých místních společností – členem SIMAR, ESOMAR, ADM, BVM, DGOF, SWISS INSIGHTS, VdMI a VMÖ.

Agentura Talk Online Panel získala certifikaci SIMAR PRO VÝZKUM.

Adresa agentury

Geologická 575/2
152 00 Praha 5

Nabízené služby

Typ agentury

  • kvantitativní

Typy výzkumů a
další služby

  • datová analytika/data mining
  • rekrutace respondentů
  • vlastní online panel

Metoda sběru dat

  • kvalitativní
  • kvantitativní
  • skupinové diskuse
  • individuální hloubkové rozhovory
  • kvalita online
  • online panel

Oblast výzkumu

  • akademická sféra
  • automotive
  • B2B
  • farmacie
  • finanční služby
  • maloobchod
  • média
  • neziskový sektor
  • reklama a značky
  • rychloobrátkové zboží
  • služby
  • státní sféra
  • telekomunikace
  • výzkumy veřejného mínění