National Sample s.r.o.
Společnost National Sample s.r.o., dříve známá jako European National Panels (Ćeský národní panel), byla založena v roce 2012 s primárním zaměřením na sběr dat ve střední a východní Evropě a je společným projektem tří výzkumných agentur se sídlem v České republice – Nielsen, NMS Market Research a STEM/MARK, v úzké spolupráci se čtvrtou agenturou ResSOLUTION Group. Společně tvoříme jeden z největších výzkumných panelů ve střední Evropě. V roce 2025 jsme překročili kontinentální hranice vstupem na náš první asijský trh v Thajsku. Naší hlavní prioritou zůstává poskytování dat nejvyšší kvality.
Abychom zajistili bezproblémový provoz, využíváme vlastní interní software. V současné době působíme v osmi zemích: Česká republika, Slovensko, Maďarsko, Polsko, Bulharsko, Rumunsko, Ukrajina a Thajsko. Každý rok realizujeme přibližně 3 miliony dotazníkových šetření v rámci více než 3 000 projektů. National Sample se může pochlubit mimořádně nízkou mírou vyřazení dat (discard rate), která činí pouze 2–3 %, což výrazně převyšuje standardy v oboru. National Sample se zavazuje poskytovat klientům péči a odborné znalosti, které si zaslouží, a zajistit bezproblémovou realizaci projektů napříč různými regiony.
Adresa agentury
110 00 Praha 1 - Nové Město
Nabízené služby
Typ agentury
- kvantitativní
Typy výzkumů a
další služby
- vlastní online panel
Metoda sběru dat
- kvantitativní
- online panel
Oblast výzkumu
- akademická sféra
- automotive
- B2B
- farmacie
- finanční služby
- maloobchod
- média
- neziskový sektor
- reklama a značky
- rychloobrátkové zboží
- služby
- státní sféra
- telekomunikace
- výzkumy veřejného mínění