Agentury > National Sample s.r.o.

National Sample s.r.o.

Společnost National Sample s.r.o., dříve známá jako European National Panels (Ćeský národní panel), byla založena v roce 2012 s primárním zaměřením na sběr dat ve střední a východní Evropě a je společným projektem tří výzkumných agentur se sídlem v České republice – Nielsen, NMS Market Research a STEM/MARK, v úzké spolupráci se čtvrtou agenturou ResSOLUTION Group.  Společně tvoříme jeden z největších výzkumných panelů ve střední Evropě. V roce 2025 jsme překročili kontinentální hranice vstupem na náš první asijský trh v Thajsku. Naší hlavní prioritou zůstává poskytování dat nejvyšší kvality.

Abychom zajistili bezproblémový provoz,  využíváme vlastní interní software.  V současné době působíme v osmi zemích: Česká republika, Slovensko, Maďarsko, Polsko, Bulharsko, Rumunsko, Ukrajina a Thajsko. Každý rok realizujeme přibližně 3 miliony dotazníkových šetření v rámci více než 3 000 projektů. National Sample se může pochlubit mimořádně nízkou mírou vyřazení dat (discard rate), která činí pouze 2–3 %, což výrazně převyšuje standardy v oboru. National Sample se zavazuje poskytovat klientům péči a odborné znalosti, které si zaslouží, a zajistit bezproblémovou realizaci projektů napříč různými regiony.

Adresa agentury

Štěpánská 611/14
110 00 Praha 1 - Nové Město

Nabízené služby

Typ agentury

  • kvantitativní

Typy výzkumů a
další služby

  • vlastní online panel

Metoda sběru dat

  • kvantitativní
  • online panel

Oblast výzkumu

  • akademická sféra
  • automotive
  • B2B
  • farmacie
  • finanční služby
  • maloobchod
  • média
  • neziskový sektor
  • reklama a značky
  • rychloobrátkové zboží
  • služby
  • státní sféra
  • telekomunikace
  • výzkumy veřejného mínění