Agentury > Články agentury

Články agentury

14. 04. 2022 – NMS Market Research s.r.o.
České Velikonoce mají specifické zvyky, které mnohé cizince překvapují. Je pomlázka stále populární? Co na ni říkají dnešní ženy? Jak Češi a Češky stráví letošní svátky jara, odhaluje aktuální výzkum NMS Market Research.
29. 04. 2021 – NMS Market Research s.r.o.
Přes tři pětiny Čechů v současné době nedůvěřují prezidentu Miloši Zemanovi. Polovina české populace nesouhlasí s jeho výrokem, že existuje více vyšetřovacích verzí výbuchu muničního skladu ve Vrběticích a téměř polovina Čechů se pak také domnívá, že prezident v této kauze hájí spíše zájmy Ruské federace.
22. 04. 2021 – NMS Market Research s.r.o.
Téměř 4 z 10 Čechů přišli v souvislosti s koronavirovou pandemií o osobu, kterou dle svého názoru osobně znali. Vyplývá to z dubnového výzkumu agentury NMS Market Research.
12. 03. 2021 – NMS Market Research s.r.o.
60 procent Čechů už nevěří, že úřady spravedlivě vyšetří ekologickou katastrofu na řece Bečvě. Z těch respondentů, kteří kauzu zaregistrovali, ve spravedlivé vyšetření nevěří 70 procent. Zároveň 40 procent lidí seznámených s kauzou si myslí, že by kvůli ní měl na svou funkci rezignovat ministr životního prostředí Richard Brabec.
02. 11. 2020 – NMS Market Research s.r.o.
Pokud by amerického prezidenta volili Češi, jasně by vyhrál Joe Biden, současný prezident Donald Trump by svůj post neobhájil. Bidena častěji preferují ženy, mladší lidé a obyvatelé větších měst, stejně tak voliči Pirátů, STAN, TOP09 a Sociální demokracie.
18. 10. 2018 – NMS Market Research s.r.o.
Již za týden bude NMS Market Research jedním z vystavovatelů na výzkumnickém veletrhu Research & Results v Mnichově (24. – 25. 10.), kam vyráží nejen za představením portfolia svých produktů a služeb, ale také se svými zaměstnanci. A zároveň zprostředkovává tento zážitek s velkým úspěchem i svým klientům.
18. 10. 2018 – NMS Market Research s.r.o.
17. 10. 2018 – NMS Market Research s.r.o.
V posledním roce se v Evropské unii hovoří o definitivním zrušení střídání letního a zimního času. Dle Evropské komise by se čas v Evropské unii mohl naposledy změnit již na jaře 2019, tedy ze zimního na čas letní, který by zároveň zůstal časem celoročním. Z dat říjnového průzkumu agentury NMS Market Research vyplývá, že téměř polovina Čechů by tuto změnu přivítala.
17. 09. 2018 – NMS Market Research s.r.o.
Sledování původu nakupovaných vajec se stává součástí našeho nákupu pro tři pětiny z nás. Polovina z těch, kdo vejce nakupují, uvádí, že ví, jak poznat původ vajec. Z dat zářijového průzkumu agentury NMS Market Research dále vychází, že při cenovém rozdílu 1 Kč převažuje preference vajec z chovu v halách před těmi z klecového chovu.
06. 08. 2018 – NMS Market Research s.r.o.
Češi mají rádi svůj mateřský jazyk, alespoň co se filmů týče, před snímky v originálním znění ho upřednostní 74 % diváků. Naopak zásadním odpůrcem předabování hereckých výkonů je každý desátý Čech. A na co se vyráží do kina nejčastěji? Táhnou hlavně komedie, filmy plné humoru preferuje 75 % Čechů. Ani „akčňáky“ však nezůstávají pozadu, v oblibě je má 52 % diváků. Z červencového průzkumu agentury NMS Market Research dále vyplývá, že český národ volí tradiční kinosály (55 %), relativně nový formát 4DX preferuje jen 6 % Čechů.
30. 06. 2018 – NMS Market Research s.r.o.
Festivaly mají Češi jednoduše v povaze, pro dvě třetiny z nás jsou vyhledávanou letní aktivitou. Kromě hudebních festivalů (51 %) lákají dlouhodobě hlavně ty gastronomické (21 %) a filmové (16 %). Z dat červnového průzkumu agentury NMS Market Research dále vychází, že za adekvátní cenu jednodenního lístku na festival považujeme 201 – 500 korun a že nejvíce jezdíme právě na jednodenní festivaly.
28. 05. 2018 – NMS Market Research s.r.o.
V minulém měsíci se v tuzemských médiích objevily výsledky průzkumu Českého svazu pivovarů a sladoven, ze kterých plyne, že spotřeba piva v Česku klesla loni meziročně o pět litrů na hlavu. Co je ale hlavním důvodem tohoto poklesu? Podle dat agentury NMS Market Research stojí za nižší spotřebou zdravější životní styl Čechů (28 %), rostoucí ceny piva (23 %), ale také například zákaz kouření v restauracích (17 %).
04. 05. 2018 – NMS Market Research s.r.o.
Čtvrté místo, stejně jako na olympijských hrách v jihokorejském Pchjongčchangu. Taková je předpověď Čechů pro nadcházející hokejové mistrovství světa, které se uskuteční v Dánsku. Respondenti v průzkumu agentury NMS Market Research více věří týmům z Ruska, Švédska a Kanady, jež je fanoušky pasována na největšího favorita turnaje. I když podle Čechů skončí reprezentace mimo pódiové umístění, přímé přenosy v televizi hodlá sledovat až 83 % dotázaných.
06. 03. 2018 – NMS Market Research s.r.o.
V Česku si partneři, co se týče financí, důvěřují. Pouze 4 % z nás neznají plat své druhé polovičky. Víru ve své vyvolené prokazujeme i tím, že například takovou předmanželskou smlouvu mají jen 3 % Čechů. Naopak negativní názor na ni chová více než třetina zadaných. Nejen to vyplývá z průzkumu agentury NMS Market Research, který proběhl na začátku února.