Zástupce ředitele / ředitel klientského servisu

Náplň práce

Je pro nás silná, flexibilní, dynamická, kreativní a open-minded osobnost se schopností strhnout a vést lidi. Je to člověk nejen se „selským rozumem“, ale i se strategickým myšlením, se schopností definovat a formulovat budoucí vizi.

  • vedení týmu
  • zodpovědnost za svěřenou oblast
  • strategické a koncepční rozhodování
  • hledání nových směrů a obchodních příležitostí…

Požadujeme

  • pozitivní vztah k lidem, smysl pro humor
  • odpovědnost, samostatnost, flexibilitu, kreativní uvažování, odvahu
  • VŠ vzdělání, aktivní znalost anglického jazyka
  • obchodní, komunikační a prezentační schopnosti
  • zkušenost s vedením lidí, zkušenosti s prací v marketingovém výzkumu

Nabízíme

  • plat odpovídající pozici a praxi (600.000,- až 1.000.000,- ročně) + roční bonusy vázané na obrat společnosti
  • že se toho hodně naučíte
  • zajímavou práci - možnost seberealizace a profesního růstu – každý člověk a každý názor je pro nás důležitý
  • příjemné a přátelské pracovní prostředí v blízkosti metra B
  • mnoho firemních benefitů
  • nulovou rutinu

Něco o tom, a narovinu, koho hledáme:

Hledáme osobu na pozici zástupce ředitele - něco jako provozního / finančního ředitele. Musí to být silná osobnost, velmi flexibilní, velmi loajální – bude „dvojkou“ ve firmě. Musí to být člověk odolný proti stresu a po 1-2 letech musí pro firmu dýchat. Není to pozice na rok na dva – musí tam být perspektiva min 5 let. Musí být schopen stát si za svým názorem, bojovat, argumentovat, ale případně i uznat, že rozhodnut í /zodpovědnost je na řediteli a že tedy rozhodnutí ředitele musí nejen respektovat, ale i prezentovat dál.

Kontakt

Jitka Zítková, e-mail: zitkova@stemmark.cz


Zpět na přehled pozic