Vzdělávání

Lapis philosophorum: začínáme

Recept na úspěšnou firmu není žádným tajemstvím. Je třeba dobře znát přání zákazníků a být schopen je naplnit. Firma, která dokáže adekvátně a flexibilně reagovat na zákaznické požadavky, se odliší od konkurence, užívá si růst a dosáhne na dlouhodobý profit. Většina firem má proto orientaci na zákazníky v srdci své strategie.

Seriál článků k využití výzkumu v zákaznicky orientované firmě | Lapis philosophorum


Cesta k poznání zákazníků je však dlouhá a trnitá, vyžaduje úsilí, týmovou práci, pokoru a imaginaci. Výzkum trhu je jeden z klíčových nástrojů pro zákaznicky orientovanou společnost. Tyto texty vnáší do procesu získávání výzkumného poznání strukturu a nabízí prověřené tipy a úvahy nad tím, jak hledat tu tajemnou ingredienci, která promění výstupy výzkumných projektů ve skutečné strategické zlato pro vaše podnikání.

 
Jak to zařídit, aby vaše firma byla skutečně zákaznicky orientovaná a využívala výstupy výzkumných projektů na maxium? 

Sledujte náš aktuální seriál. 

Pyramida AI: data, informace, insight a akceschopný insight (AI)
Akceschopný insight (AI): co to je a jak jej získat
Role market intelligence ve firmě
Hledá se ideální insight manager
Datový a informační audit
Více o programu semináře Lapis philosophorum
Nástroje a techniky: jak zapojit stakeholdery
Přímý zážitek se spotřebitelem: cesta ke konkurenční výhodě

Seminář již proběhl. Brožuru s doporučeními, jak "proměnit výzkumná zjištění ve zlato" naleznete zde.