Vzdělávání > Insight seminář SIMAR: Jak dát smysl datům

Vzdělávání

Insight seminář SIMAR: Jak dát smysl datům


Seminář již proběhl. Prezentace z tohoto semináře naleznete na Slideshare SIMAR.

Fotografie ze semináře naleznete zde.


Jak dát smysl datům
aneb 
kombinace datových zdrojů v krátkých případových studiích

Jak na pokročilou práci s daty a informačními zdroji? Další z oblíbených Insight seminářů SIMAR rozebere toto stěžení téma. Výzkum trhu již dávno není jen o deklarativních metodách, zdroje dat nám bují a cesty jejich využití se mnohdy teprve hledají.  

Uvědomujeme si, že klíčovým výstupem výzkumu či jakékoliv analýzy informací a dat je pochopení zákazníka a trhu, cílem není jen fascinace daty. Ti, kteří se integrací a jistým kurátorstvím informací a dat zabývají, se s vámi podělí o to, jak se jim mnohdy složitá hra s daty daří a co hodnotného může přinést ve strategickém i taktickém rozhodování.

Program již pro Vás máme připraven, přijďte si inspirovat zajímavými příklady z praxe:

Užití klientské databáze a výzkumných dat pro segmentaci
Jednoduchý recept na vyšší návratnost investic do segmentované komunikace: poznejte skutečné potřeby a přiřaďte je ke konkrétním zákazníkům v databázi.
Libor Novotný, Ipsos

Elasticita značky
Kombinace kvantitativního online výzkumu a social listeningu přinesla informace, které posloužily jako vstupenka do nové kategorie
David Fiala, TNS Aisa 

Postupné ladění TV kampaně ZUNO banky pomocí neuromarketingu
Zefektivnění TV komunikace kombinací neuromarketingu a deklarativních technik, případová studie Zuno banka. 
Ondřej Herink, GfK Czech 

Jak měřit výkon venkovní reklamy transparentním způsobem?
Jak správně kombinovat data z lokalizace nosičů s mapou intenzity dopravy a měření mobility, aby nám vznikla dlouho žádaná jednotná měna pro venkovní reklamu?
Hana Friedlaenderová, Nielsen Admosphere 

Měření domácího cestovního ruchu, dovolených a výletů
Kombinovaný sběr dat (poloha, fotky, dotazník, panel, údaje z internetu) umožňuje odhalit motivaci cestování, důvody spokojenosti, vytipovat turisticky atraktivní místa a určit obvyklé trasy cest do různých destinací.
Jan Tuček, STEM/MARK 

Propojení elektronického měření médií a deklarací pro výzkum efektu reklamy
Co jsme se dozvěděli o vztahu mezi zásahem reklamou a změnou postojů k cestování aneb některé věci deklarací nezjistíte, případová studie Czech Tourism. 
Josef Fišer, Median

Finanční efekt spokojeného zákazníka. Jaký vliv má na tržby a NPS?
Kdy jsou zákazníci v prodejnách nejvíc spokojeni? Jaké souvislosti jsme vysledovali? 
Ondřej Veis, NMS Market Research 

Syntéza dat: hledání skrytého potenciálu 
Sedm modelů, jak si spočítat hodnotu svého budoucího trhu. 
Luboš Rezler, Millward Brown, Petra Průšová, Kantar 

Seminář již proběhl. 


4. května 2016 od 8:45 do 12:30
ERA svět - velký sál, Jungmannovo náměstí  767, Praha 1