Marek Prach převzal záštitu nad konferencí Insight Summit
Vážení účastníci,
Děkujeme za možnost převzít záštitu nad Insight Summitem.
Oceňujeme snahu výzkumných agentur pochopit lépe, kam směřují spotřebitelé a zákazníci. Ještě více oceňujeme schopnost výzkumných agentur v tomto pochopení jít o krok dále a pracovat s námi na jejich překlopení do praktických doporučení. Důvod je zřejmý – “insight”, který jde pod povrch věcí a se kterým umíme pracovat, může být zdrojem konkurenční výhody. Plzeňský Prazdroj má díky své značce Pilsner Urquell určitou konkurenční výhodu již 170 let, ale jakožto leader vysoce konkurenční a rychle se měnící kategorie potřebujeme naše portfolio produktů a služeb rozvíjet dál. Výzvy, které z toho vyplývají pro náš výzkumný tým, jsou zřejmě v mnoha ohledech podobné výzvám dalších firem:
· Objem dat a informací, které si zaslouží zpracovat, obrovsky narůstá
· Technologické možnosti a techniky pro zpracování dat se rychle rozvíjí, ale
· Času na zpracování těchto dat není více – roste poptávka po odpovědích “tady a teď”
· Kvalita výstupů se očekává stejná nebo lepší než doposud
· Zaměření výstupů musí být relevantní pro firemní strategické priority
Jsme rádi, že se Insight Summit těmito výzvami bude zabývat a přejeme Vám všem, abyste si z něho odnesli řadu nových kvalitních “insights”.
P.S. Věříme, že naše nové produkty z řady nealkoholické značky Birell, Insight Summit vhodně doplní!
Marek Prach, člen výkonného vedení, Plzeňský Prazdroj, a.s.
Zuzana Heleyová, Strategy & Insight Manager, Plzeňský Prazdroj, a.s.