SIMAR - Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění



Insight Summit 2014

 


 


Zúčastněte se jediné konference v ČR, která účinně propojuje výzkum trhu a marketingovou komunitu. 

V letošním druhém ročníku jsou připraveny tři tématické bloky a oblíbené výzkumnické safari.

 

  • Inspirace: lepší efekt díky výzkumu
  • Experiment: nové přístupy, originální metody
  • Spotřebitel pod lupou: pochopení segmentu či chování do hloubky
  • Safari výzkumných technik: vyzkoušejte techniku a pobavte se s těmi, kteří jí realizují v praxi

 

Prezentace byly vybrány programovou komisí a jejich obsah účastníci pečlivě připravují již nyní. Podrobnější program naleznete zde

 

Na kvalitě obsahu konference nám záleží. Do programové komise, která vybrala z navrhovaných odborných příspěvků zasedli Michal Bulirsch, KKCG, Petr Kubánek, nezávislý konzultant, Daniel Köppl, Marketing Sales Media, Tereza Šimečková, MEDIARESEARCH, Bronislav Kvasnička, TNS AISA a Hana Huntová, SIMAR. 

 


 

Insight Summit | Úspěch díky výzkumu trhu
Setkávání | Inspirace | Výměna zkušeností. 

Členové SIMAR:

CONFESS Research - marketingový výzkum GfK Czech IPSOS | Nobody's Unpredictable MEDIAN s.r.o. Millward Brown
MEDIARESEARCH, a.s. NMS Market Research s.r.o. Opinion Window s.r.o. STEM/MARK, a.s TNS AISA