SIMAR - Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění

Čtvrtstoletí svobodného výzkumu trhu a veřejného mínění 1990 - 2015

11.02.2016 - SIMAR

Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy a Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR uspořádaly dne 10. února 2016 odborný seminář "Čtvrtstoletí svobodného výzkumu trhu a veřejného mínění 1989 - 2015".

Prezentace ze semináře nalezete na Slideshare SIMAR.


Program

Shrnutí klíčových událostí výzkumu trhu v posledních 25 letech - vývojová linie
Hana Huntová, SIMAR

Jak to bylo v devadesátých letech - vzpomínkové pásmo od zkušeného sociologa / výzkumníka
Michal Ševera, SMG s.r.o.

Vývoj soociologického výzkumu, přehled výzkumných projektů za posledních 25 let a vznik datového archivu
Jindřich Krejčí, SoÚ AV ČR 

Proměny v technikách sběru dat a metodologických přístupech
Petra Průšová, Millward Brown Czech Republic s.r.o.

Historie kvalitativního výzkumu - od klasických postupů k online přístupům
Eva Veisová, Ipsos s.r.o.

Výzvy sociologického výzkumu - Co v současnosti řeší a v budoucnu budou řešit akademici?
Petr Soukup, FSV UK

Novinky v komerčním výzkumu - ukázka nástroje Admeter 1000
Daniel Prokop, Median s.r.o.

Závěrečná debata panelistů na téma, kam výzkum spěje

Prezentace se semináře naleznete zde.

Členové SIMAR:

CONFESS Research - marketingový výzkum GfK Czech IPSOS | Nobody's Unpredictable MEDIAN s.r.o. Millward Brown
MEDIARESEARCH, a.s. NMS Market Research s.r.o. Opinion Window s.r.o. STEM/MARK, a.s TNS AISA