Čerstvě namleto > Farmaceutické přípravky v reklamě: nejdražší inzerci má zatím letos Voltaren

Farmaceutické přípravky v reklamě: nejdražší inzerci má zatím letos Voltaren

Voltaren, značka přípravku proti bolesti svalů a kloubů, měl v prvním čtvrtletí 2018 nejdražší reklamu v segmentu farmaceutických přípravků. Její cena dosáhla téměř 47 milionů korun. To je zároveň o 147 % více než v prvním kvartálu loňského roku. Údaje vychází z monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere.

Reklamní prostor v druhé nejvyšší ceníkové hodnotě – 45 milionů korun – patřil v prvním kvartálu značce Paralen. Třetí nejdražší reklamu měla značka Theraflu, dosáhla celkové hodnoty 44 milionů korun.

Čtvrté místo v žebříčku ceníkových hodnot reklamy patřilo v prvním čtvrtletí značce Vicks (41 milionů korun) a pětici uzavírá GS (36 milionů korun).



Kontakt: 
Jakub Fulín | Key Account Manager | Nielsen Admosphere, a.s. | tel.: +420 222 717 763 | Jakub.Fulin@admosphere.cz

 

Tisková zpráva: Farmaceutické přípravky v reklamě: nejdražší inzerci má zatím letos Voltaren